Odchudzanie to zespół procesów, których realizacja nie daje natychmiastowych rezultatów. Potrzeba bowiem kilkutygodniowej regularności, aby móc pochwalić się widocznymi efektami. Dzisiaj pragniemy przedstawić kilka rozwiązań, które pozwolą Ci przyśpieszyć redukcje zbędnych kilogramów, a co za tym idzie – móc cieszyć się zgrabną sylwetką jeszcze szybciej.

Odchudzanie, czyli kilka słów o diecie i treningu

Chcesz schudnąć w jeden miesiąc? Musisz zadbać o procesy żywieniowe i ruchowe. W przeciwnym wypadku trudno o satysfakcjonujące rezultaty.

Zalecamy przede wszystkim korzystać z jadłospisów zdrowych i pełnowartościowych. Jakiekolwiek rozwiązania z ujemnym bilansem kalorycznym może i są skuteczne, ale z całą pewnością negatywnie odbijają się na zdrowiu. Co więcej, bardzo często skutkują tzw. efektami jojo (powrót do pierwotnej wagi).

Jeśli chodzi o trening, to w tym przypadku również warto dokonać rozsądnego wyboru. Plan treningowy powinien być spójny z naszymi możliwościami (motoryka i wytrzymałość krążeniowo-oddechowa). Można go oprzeć zarówno na ćwiczeniach siłowych, jak i aerobowych. Tu mamy pełną dowolność. Istotne jest jednak to, by zachować progresję oraz regularność.

Jak schudnąć w miesiąc? Sprawdź suplementację!

Medycyna nieustannie pracuje nad skutecznymi rozwiązaniami ułatwiającymi redukcję zbędnych kilogramów. Na dzień dzisiejszy, środki oparte o kwas chlorogenowy, kwas hydroksycytrynowy czy błonnik mogą poprawić efektywność diety o nawet kilkadziesiąt procent.

Z tego też względu, osoby, które pragną schudnąć szybko – powinny skorzystać z oferty producentów farmaceutycznych.

Zalecamy jednak wybierać produkty sprawdzone, dobrze opiniowane i recenzowane (zarówno przez lekarzy, jak i konsumentów). Pozwoliliśmy sobie przygotować małe TOP3 środków na odchudzanie:

  1. Keto Actives (ketoactives.pl)
  2. Fibre Select
  3. Garcinia Cambogia

Powyższe produkty cieszą się świetnymi opiniami i plasują się na czołowych lokatach w niezależnych rankingach.

Motywacja do odchudzania – klucz do sukcesu?

Odchudzanie to proces, który podejmuje co trzeci Polak. Niestety, wymarzoną wagę osiąga tylko niewielki odsetek. Przyczyną przerwania procesu redukcji jest zazwyczaj brak motywacji. Co zatem zrobić, by zawsze kształtowała się ona na najwyższym poziomie? Jak zadbać o motywację?

Motywacja to nic innego jak zdolność do podejmowania działania w określonym czasie i warunkach. Zarówno czas i warunki to zmienne, które kształtują jej poziom. Niektóre czynniki wpływają motywująco, inne wręcz przeciwnie – demotywująco. Co zrobić, aby się od nich uniezależnić i po prostu robić to co do nas należy?

  • Zadaniowe podejście do odchudzania.
    Rozwiązaniem, które pozwoli osiągnąć sukces jest podejście zadaniowe. Oznacza to, że nie interesuje nas sam przebieg odchudzania i wyniki, a realizacja konkretnych zadań. Taka forma dbania o motywację wymaga sporządzenia szczegółowego planu działania.
  • Dzięki planowaniu, możemy po prostu robić swoje nie interesując się przy tym wynikami. Wszak, zarówno dieta czy trening prędzej czy później doprowadzą nas do wymarzonej wagi. 
  • Realne cele.
    To, że komuś udało się schudnąć kilkanaście kilogramów w miesiąc, nie oznacza, że my jesteśmy do tego zdolni. Twoje maksymalne zaangażowanie może być niewystarczające, gdyż wiele zależy od zdolności indywidualnych organizmu.
  • Z tego też względu koniecznym jest ustalanie realnych celów. Precyzyjnie określ ile chcesz schudnąć i w jakim czasie. Nie monitoruj postępów zbyt często, gdy chwilowy brak efektów może działać demotywująco.
  • Nagradzaj siebie.
    Nic tak nie motywuje jak fajne nagrody. Ustal, co sobie kupisz i w jaki sposób się nagrodzisz za redukcję. Najlepiej, aby nagrody nie miały związku z odchudzaniem, tj. nie dotyczyły jedzenia. Błędem jest nagradzanie siebie pizzą, czy innym fast-foodem – wszak, niszczy to naszą dotychczasową, ciężką pracę.